بازی بتلفیلد 2018 نسخه جدیدی از سری Bad Company نیست
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

پس از موفقیت بتلفیلد 1 نگاه‌ها به سمت نسخه جدید این سری، بتلفیلد 2018 رفته است. حال اخباری منتشر شده که طبق آن، داستان بازی این بار در جنگ جهانی دوم روایت می‌شود.

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بازی بتلفیلد 2018 درواقع Bad Company 3 است. منبع این خبر، ویدیویی در یوتیوب بود که اطلاعاتی از جدیدترین نسخه سری بازی محبوب بتلفیلد را فاش می‌کرد. حال گزارشی وجود دارد که صحت اطلاعات فاش شده در ویدیو را رد می‌کند.

وب سایت Eurogamer گزارشی منتشر کرده مبنی بر اینکه سازندگان در حال ایده پردازی برای بازی Battlefield Bad Company 3 هستند و این بازی هنوز به مرحله ساخت نرسیده است. در ویدیو به این موضوع اشاره شد که داستان بازی در زمان جنگ آمریکا با ویتنام رخ می‌دهد و علاوه بر کمپین داستانی، حالت‌های آنلاین Conquest ،Rush ،Operations و Team Deathmatch نیز در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

علاوه بر موارد ذکر شده، برای بازی سلاح‌هایی مناسب با زمان جنگ ویتنام طراحی می‌شود. نقشه‌های بازی نسبت به نسخه‌های قبلی کوچک‌تر هستند و ۴ کلاس مختلف برای سربازها، تانک‌های مدرن، هلی‌کوپتر و موارد دیگر برای بازی در نظر گرفته شده است.

اخبار و شایعات زیادی پیرامون بازی Bad Company 3 وجود دارد، اما در گزارش اخیر اکثر آنها رد شدند. وظیفه ساخت نسخه جدید بازی بتلفیلد که بتلفیلد 2018 شناخته می‌شود به عهده استودیو دایس است. انتظار می‌رود که اتفاقات بازی بتلفیلد 2018 در جنگ جهانی دوم رخ دهد.

چنین اتفاقی دور از ذهن نیست که بار دیگر شاهد روایت داستان بازی جدید بتلفیلد در جنگ جهانی دوم باشیم. علت آن نیز موفقیت بازی بتلفیلد 1 بود که داستان آن در جنگ جهانی اول روایت می‌شد. با این حساب بعید نیست که کمپین داستانی جدیدترین نسخه بتلفیلد در مورد اتفاقات جنگ جهانی دوم باشد.

هنوز استودیو سازنده بازی، دایس، یا ناشر آن، الکترونیک آرتس، اخبار و شایعات را تایید نکرده‌اند. با این حساب باید تا زمان رونمایی بازی بتلفیلد 2018 صبر کنیم. نظر شما چیست؟ آیا منتظر رونمایی از Bad Company 3 هستید یا نبرد در جنگ جهانی دوم را بیشتر می‌پسندید؟



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: